Amsterdam naar Buenos Aires - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Luz en Edwin - WaarBenJij.nu Amsterdam naar Buenos Aires - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Luz en Edwin - WaarBenJij.nu

Amsterdam naar Buenos Aires

Door: Luz en Edwin

Blijf op de hoogte en volg Luz en Edwin

21 September 2019 | Nederland, Amsterdam

Lieve familie en vrienden,

Vandaag is het dan zover. Ons reisavontuur gaat beginnen... een rondreis door Argentinië en Colombia.

Vanavond, zaterdag 21 september, om 21.15 uur vliegen wij naar Buenos Aires en komen zondag om 6.00 uur plaatselijke tijd aan. In Buenos Aires blijven we 2 nachten en vliegen dan naar Trelew waar wij onze Argentijnse vriendin Adriana zullen bezoeken. Met haar en haar auto zullen wij een 10 daagse roadtrip maken door Patagonië. Terug in Trelew vliegen wij weer naar Buenos Aires, dan de bus naar Rosario, waar onze Argentijnse vrienden Alejandra en José ons zullen opwachten. Met hun en de kleine baby Lucas zullen wij in 7 dagen deels bij hun thuis verblijven in Totoras en deels rondreizen door Santa Fé en Cordoba. Eenmaal terug in Buenos Aires vliegen wij naar Bogota, Colombia alwaar wij 4 weken zullen rondreizen. Het geboorte land van Luz!
Na afloop keren wij terug naar Buenos Aires, Argentinië voor 3 nachten. Even bijkomen van al het reizen. 8 November vliegen wij terug naar Amsterdam En zitten de 7 weken er weer op.
Maar zover zijn we dus nog niet!

Alle rugzakken zijn nu ingepakt en zijn wij er klaar voor.

Via deze reisblog willen wij jullie laten meegenieten van al onze avonturen. En natuurlijk kunnen jullie een reactie achterlaten wat wij heel leuk vinden om terug te lezen.

Hasta la vista familia y amigos queridos!!!

XXX Luz en Edwin

• 21 September 2019 - 21:01

Mandy:

Dag lieve mensen,

Heel veel reisplezier! Xxx Marc Mandy & kids

• 21 September 2019 - 21:32

Ruud:

Lieve Luz en Ed,
    Wat een prachtige reis hebben jullie in het vooruitzicht.
    Argentinië kennen jullie natuurlijk al maar wat gaaf om met
    met vrienden daar rond te reizen.
    Ik ben heel benieuwd hoe Colombia zal zijn. Spannend hoor...
    het geboorteland van Luz.
    Nieuwe indrukken, ervaringen en mensen. Super.
    Geniet!!
    Ruud

• 22 September 2019 - 08:43

Mo:

Wauw te gek, wat een prachtige reis!!!! Heel veel plezier Luzedje en kijk uit naar jullie verhalen. En Luz back to her roots, moooi

• 22 September 2019 - 16:58

Mariska:

Luz en Edwin, geniet van jullie geweldige reis.
    Liefs van Mariska

• 22 September 2019 - 20:21

Maaike:

Have fun and be save!

• 23 September 2019 - 10:00

Carla:

Lieve Luz en Edwin. Spannende reis. Jullie vrienden bezoeken en mooie trips maken. Je geboorteland voor het eerst echt zien Luz. Heel veel plezier en pas goed op elkaar. liefs van ons allen.