Eindelijk is het zo ver! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Luz en Edwin - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zo ver! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Luz en Edwin - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Luz en Edwin

23 September 2016 | Nederland, Amsterdam

Lieve familie en vrienden,

Een jaar geleden begon het weer te kriebelen bij ons. Het werd weer tijd voor een verre reis. Na veel oriënteren, informeren en overleggen kwam het reisdoel langzaam in zicht. Indonesië!!! Land van witte stranden, brullende vulkanen, glooiende rijstvelden en heerlijk eten.
Morgen, zaterdag 24 september, vertrekken wij voor 7 weken richting de Gordel van Smaragd. Java, Bali en Lombok. Zoals bij vorige reizen houden wij tijdens deze rondreis ook weer een blog bij, zodat jullie op de hoogte blijven met wat wij zoal meemaken. En foto´s bekijken die wij onderweg maken.
Zaterdag 12 november zetten wij weer voet op Nederlandse bodem.

• 23 September 2016 - 21:17

Ruud:

Super Luz en Ed. Heerlijk reizen... genieten.
    Superveel plezier alvast. Morgen in het vliegtuig begint het. Yeeee.

• 23 September 2016 - 21:22

Carla:

Hoi Luz en Edwin. Eindelijk gaat het weer beginnen. Jullie spannende reis en de te gekke verhalen. We verheugen ons nu al op het lezen. Heel veel plezier en ontmoetingen gewenst. Morgen een goede vlucht.

• 23 September 2016 - 21:55

Sabrien:

Heel veel plezier liefjes :)

Dikke kus

• 23 September 2016 - 22:06

Gies & Mir:

Lieve Ed & Luz,
    Ontzettend veel plezier. Goeie vlucht(en) gewenst. En wij kijken uit naar de verslagen op jullie blog. Dikke kus van Gies & Mir

• 24 September 2016 - 00:42

Mirna:

Que lindo!!!!! que tengan un hermoso viaje!!! disfruten mucho!!!! besos. Alberto y Mirna.

• 24 September 2016 - 02:31

Neil:

Genieten geblazen.Dat wordt weer lekker cultuur snuiven.
    Liefs Gerda en Neil.

• 24 September 2016 - 09:07

Carina:

Heel veel plezier geniet ervan xxx ga jullie missen x

• 24 September 2016 - 10:36

Marcolepsie:

Veel plezier jongelui! Pas op voor de Gordelroos van Smaragd...

• 24 September 2016 - 14:15

Wil:

Ohhh vind het zo super voor jullie. Lang op gewacht en nu is het eindelijk zover. Een hele goede reis, en dan heerlijk gaan genieten van al het moois wat jullie gaan zien.
    Ik jullie blog goed in de gaten houden.
    Super fijne en mooie vakantie beiden.
    Gr Wil

Geweldig!
    Genietse samen

• 24 September 2016 - 16:31

Mariska En Jos:

Heel veel plezier toegewenst.

• 25 September 2016 - 18:01

Mo:

Wow heerlijk! Ik ga meegenieten! Veel geluk, plezier en goeweldige ervaringen toegewenst! X