Eindelijk zo ver! - Reisverslag uit , van Luz en Edwin - WaarBenJij.nu Eindelijk zo ver! - Reisverslag uit , van Luz en Edwin - WaarBenJij.nu

Eindelijk zo ver!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Luz en Edwin

22 Augustus 2008 | ,

Ja lieve mensen, we zijn bijna zover.
Morgen gaan we dan toch echt de lucht in naar Maleisië.
Om 21.00 uur vertrekken we vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur, om vanuit daar rond te reizen.
Een vlucht van 11 uur en 45 minuten...jawel ga er maar aanstaan.
Via deze site willen wij jullie laten meegenieten met wat wij gaan beleven.
Hopelijk wordt dat heel veel... en voel je vrij om berichtjes terug te sturen...vinden we errug leuk=)

Tot gauw in Kuala Lumpur!!!

X Luz&edwin

• 22 Augustus 2008 - 19:55

Marlieke:

Hoi! Wat leuk zeg, zo`n site. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen. Veel plezier en pas goed op jezelf.
    Liefs & groetjes vanuit La Paz

• 22 Augustus 2008 - 20:47

Llbel:

Lieve luzedje,

Ik ben van plan om jullie morgen persoonlijk en goede reis te wensen.Mijn schoonvader is in het ziekenhuis opgenomen,dus ik weet niet of het er van komt.Zoniet dan wens ik jullie bij deze een supertrip toe en ik hou mijn mail goed in de gaten om de avonturen te volgen.Heel veel liefs en een behouden vaart uh vlucht!! xxxxxxxxxxxxxxxLL

• 22 Augustus 2008 - 20:49

Tineke.:

Hallo Edwin en Luz ik ens jullie een hele fijne vakantie toe,lekker genieten en heel veel zien en beleven
    Een hele goede reis ook al is het wel lang,maar ja dat hoort erbij.
    Leuk dat ik via de pc op de hoogte wordt gehouden van jullie belevenissen.
    Goed reis en fijne vakantie.
    Groetjes Tineke.

• 22 Augustus 2008 - 21:24

BennY:

Goede reis en veel plezier, leuk om te zien wat jullie gaan meemaken, Edwin ik zie je wel als je terug bent!

• 22 Augustus 2008 - 22:55

Carina:

hoi hoi een hele prettige vakantie :D en ben erg benieuwd naar de reis verhalen!

xxx bas en carina

• 22 Augustus 2008 - 23:38

Marcooohh:

Sterktuh in de lucht!! Lekker in Koala Loempia binnenkort... Jaja, wij blijven wel achter hiero:-) Laterrrr Marcoohh

• 23 Augustus 2008 - 09:09

Carla En Hugo:

We wensen jullie een fijne reis. Goed oppassen op elkaar. We verheugen ons weer op jullie mooie avonturen. Groeten ook van dunja en Mathijs.

• 23 Augustus 2008 - 09:39

Uus:

Lieve Luz en Edwin,

Hoop dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad, heel fijn dat jullie iedereen laten meegenieten van wat jullie allemaal beleven. Ik ga jullie zeker volgen en verheug me al op de 1e mail, liefs uus

• 23 Augustus 2008 - 13:39

Hans Peter:

Ik zal meegenieten en ook stik jaloers zijn! Goeie reis (ff doorbijten).

• 23 Augustus 2008 - 14:10

Maaike:

Wat geinig zeg deze site...
    Maar moeten jullie eenmaal daar aangekomen niet gewoon genieten van elkaar, het weer, het eten, de omgeving enz. Inplaats van al onze jaloerse mensen in Berlijn en NL op de hoogte te houden met jullie geweldige belevenissen?!
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie, geniet!! maar niet te veel in internet cafe's zitten hoor ;)

kussies

• 23 Augustus 2008 - 14:13

Hoi Luzie en Edjuh,

Heel veel plezier, geniet van julie vakantie! Nog even 11u en 15min jullie tanden op elkaar. Maar ja, jullie gaan je nu eerst 4 uur suf kopen op Schiphol!

• 23 Augustus 2008 - 14:14

• 23 Augustus 2008 - 14:16

• 23 Augustus 2008 - 15:01

Christine:

helemaal stoer,jullie globe trotters..ik ben jaloers en heel benieuwd!!fijne vakantie!!XX

• 23 Augustus 2008 - 20:16

Daffie En Kanzi:

hey! tof jongens!
    ik wens jullie een goeie vlucht en we horen graag hoe jullie het daar hebben.
    tuurlijk willen we ook graag foto's zien!!hihi

hier gaat kanzi inmiddels naar de peuterspeelzaal en heeft het erg naar haar zin. ons huis gaat stapje voor stapje... maar het is echt heerlijk wonen hier!

dikke zoenen! en groetjes van stefan..
    dafné en kanzi

• 24 Augustus 2008 - 10:07

Mirjam:

Hey Ed en Luz,

als het goed is zitten jullie nu net in Kuala Lumpur. Hoe lang gaan jullie reizen?

Heel veel plezier. Ik hou het in de gaten.

kus Mirjam

• 24 Augustus 2008 - 14:22

José:

Lieve Schatjes,

Bedankt voor het ......
    heel erg lief van jullie!!
    Geniet van jullie welverdiende vakantie!!

Groetjes Josje xxxx

• 24 Augustus 2008 - 17:24

Mandy:

He wat leuk, geniet ervan he?
    Dat avondje kolonisten vond ik trouwens erg leuk en bedankt voor de mooie bloemen, ze hebben lang gestaan.
    XXX Mandy